tirsdag 7. september 2010

Mofongo

.... Oooog DER startes bloggen, etter en måneds tid med bare småpirk og -plukk, med et innlegg om en nysluppet og nyervervet bok som jeg har store forventninger til - Mofongo!

Forfatteren, Cecilia Samartin, som tidligere har gitt ut bøkene Drømmehjerte, Salvadoreña og Señor Peregrino - alle veldig gode etter min mening, selv om Drømmehjerte er klar favoritt, kom i dag på "signeringsferd" til min lokale bokhandel. Nesodden er ikke akkurat verdens navle, og det skjer som regel ikke så altfor mye her, så slikt er stas!

Jeg ble faktisk den lykkelige eier av to stk. bøker i dag, når sant skal sies (og det skal det jo)- Mofongo og Mofongo - mat for sjelen. Den siste en kokebok, som ser ut til å være mye mer enn en tradisjonell kokebok, med oppskrifter på mat fra romanen Mofongo. Begge signert av forfatteren :)

Jeg kan ikke vente og hiver meg i kast med romanen, og gleder meg til å prøve noen av oppskriftene fra kokeboka etterhvert!

Fortsettelse vil følge.....

8 kommentarer:

  1. hei Cathrine!! så gøy at du har fått blog og den var riktig så fin :) men jeg får ikke til å følge den.. ser at Astrid har fått det til! ha en fin Mandag c",)

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth!
    Prøv en gang til 'a! Jeg kan jo ikke ha bare én følgesvenn...

    Visste ikke at du hadde blogg... Men nå har du fått en ny follower:)

    Klem.
    Cath.

    SvarSlett
  3. ... Og den var veldig fin bloggen din! Skal få sett litt nøyere på den etterhvert :)

    SvarSlett
  4. Bra skrevet og takk for boktips!:)

    Jannicke:)

    SvarSlett
  5. Bra skrevet og takk for tips :)

    Jannicke

    SvarSlett
  6. Bra skrevet, og takk for tips! :)

    SvarSlett
  7. Bra skrevet, og takk for tips!
    Jeg skal følge med videre på dine innlegg :)

    SvarSlett
  8. Takk, Jannicke! Jeg har alle Samartin-bøkene tror jeg, i tilfelle du vil låne :)

    Cath.

    SvarSlett